poniedziałek, 23 maja 2016

Blogo-ekspres

Nie mam czasu na pisanie, bo dzieci ciągle chore, nieszczęśliwe, z niedomaganiami. I do tego dałam się wkręcić w przygotowywanie ołtarza na Boże Ciało. Myślałam, że to będzie łatwiejsze, ale to jest dużo bardziej skomplikowane. Na szczęście są ludzie, którym ta sprawa nie jest obojętna i dzielnie mnie wspierają, a nawet wzięli większość spraw na siebie.

Dół mnie ogarnia.

Ale kwiatki na balkonie przynajmniej mi ładnie rosną ;)


Niedawno zakupiona fuksja. Cudeńko.
Róże mają pąki i pięknie się rozrosły.
Poobcinane i ukorzenione truskawki z rozłogów też szleją i zaczynają kwitnąć. Rzeczywiście truskawka fragoo kwitnie i owocuje cały rok,
Poziomki i nachyłki przepikowane. Jak podrosną - trafią do gruntu.

Bratki też wybujały. Niech żyje wiosna!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz