czwartek, 27 kwietnia 2017

Rodzinne rozmowy

Trzyletnia Dorotka do dziadka:
- Dziadek, ty to jesteś pazerny.
- Ja? Dlaczego tak mówisz?
- Bo ty pijesz piwo i palisz papierosy. Bój się Boga! Co ty wyprawiasz!




***
- Dorotko, babcia jedzie na kilka dni do Basi i Marysi.
- Rozumiem. Ale świat bez ciebie babciu będzie smutny.

***

Dorotka i Marcin (ten sam wiek) bawię się. Nagle Dorotka uderza w płacz i mówi:
- Marcin, coś ty narobił. Ty mi życie zmarnowałeś.

***

Basia do mnie:
- Mamo, czy ty już umierasz?
- Nie, raczej nie umieram jeszcze. A czemu pytasz?
- Bo jakoś dziwnie wyglądasz.

***

1 komentarz:

  1. Uwielbiam teksty dzieciaków. Dziękuje za tę dawkę.
    Dziś uśmiałam sie kilka razy z testów mojej dziatwy, ale nie pamiętam
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko ok i czujesz się dobrze.

    OdpowiedzUsuń