środa, 17 lipca 2019

Jadwiga

Mamy 22 tygodnie i 6 dni
Zostało jeszcze sporo czasu, zanim będzie bezpiecznie



Dzisiaj imieniny Jadwigi. Naszej najmłodszej córki, która mieszka jeszcze we mnie. Królewskie to imię, zacna patronka. Podobało nam się to imię zanim zaszłam w ciążę i nawet kiedyś powiedziałam do G, że jeśli będziemy mieć kiedyś córkę, to dajmy jej na imię Jadzia. Teraz podobało mi się też kilka innych imion, ale drogą konsensusu wybraliśmy z mężem Jadwigę.  Otoczenie ma mieszane uczucia. Ktoś powiedział : "Jakie piękne imię". Ktoś inny, że Jadwiga kojarzy mu się ze starszą panią. Pojawił się też głos, że z takim imieniem dziecko będzie miało zmarnowane życie.
Zatem, jak przystało na złych rodziców, postanowiliśmy zostać przy Jadwidze, bo szantaże emocjonalne wywołują we mnie skutek odwrotny do zamierzonego.
Wszystkiego najlepszego w dniu imienin córeczko!

Dziś, gdy wstaliśmy z Krzysiem z łóżka, czekała nas niespodzianka. Dziewczynki nakryły do stołu i zrobiły plakat z życzeniami. Postanowiły, że nie chcś czekać prawie rok, dziś możemy poświętować Dzień Mamy. Jakie to miłe.


A to jedyne wysiane wiosną zatrwiany wrębne, które ocałały i urosły.





Tutaj wesoła zabawa naszych maluchów.








***

Dzieci dostały sobotnie słodycze. Marysia zajada z lubością i mówi:
- Jaki miły czekoladowy dzień dziś mamy. Szkoda byłoby psuć go kłótniami.


- Dzieci, jak szybko się ubierzecie w piżamy, to mogę jeszcze chwilę posiedzieć z wami w pokoju.
- Ja pierwsza! - woła Marysia.
- Basia też jest moja córką.
- Ale ja jestem takim biedniutkim chorowitkiem. I miałam szczepienie na ospę!


- Marysia, połóż rękę na moim brzuchu. Czujesz, jak Jadwinia się rusza?
- Czuję. Ale ona chyba trochę jest nieśmiała.
- Będziesz dla niej starszą siostrą i będziesz się nią opiekować?
-Tak. A ty będziesz dla niej słodką mamusią i w ogóle nie będziesz na nią krzyczeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz