sobota, 23 lipca 2016

Filmy

Szukam filmu do obejrzenia. I przypomniało mi się kilka świetnych filmów, które gorąco polecam.


1.  Powrót z 2003 roku, reż. Andriej Zwiagincew.
2.  Wyspa Pawła Lungina z 2006.
Rosyjskie kino. Piękne krajobrazy. Głębokie treści.
3. Stan posiadania z Jandą i Żmijewskim. Film, który czasem mi się przypomina i nadal nie znam odpowiedzi n apostawione tam pytania. Pewnie o to chodzi.
4. Jestem Doroty Kędzierzawskiej. Oj tak.
5. Hel  Kingi Dębskiej. Świetne kino.
6.  Monster - nie wiem czyja reżyseria. Jak usłyszałam, że tam sa lespbijki, to mnie najpierw zniechęciło, bo wszędzie jakieś wątki homo. Ale po obejrzeniu zwracam honor i polecam. To nie jest pochwała homoseksualizmu. Raczej pokazanie głębokiej potrzeby bycia kochanym. I ... Obejrzyjcie.
 
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz